Blogg tid.

Det var ett tag sen, men nu när jag alltid sitter vid datan så ska jag försöka förtsätta med bloggen igen. Det har hänt väldigt mycket på senaste tiden & eftersom att jag inte bloggat på ett tag så kan jag berätta lite saker iallafall. Igår lånade vi en båt som vi trodde var våra vänners men det var det tydligen inte, iallafall vi padlade i 3 timmar för båten fastnade överallt & edvanes fick panik för han tänkte på en skräckfilm vi kollade på häromdagen. Sen parkerade vi båten vid Vada, så nu måste vi lämna tbx den & ska padla den där fucking vägen igen.. stelt. Ah det är svårt att förklara för kan inte ta allt som hänt här.
 
Sen för några veckor sen, klottrade vi hahaha, gick inte så vidare men vafan. Lev livet bräää. Igår la vi ut en sak på vägen & bilar letade efter oss, haha. Vi gömde oss i skogen i typ en kvart, för de kom bilar hela tiden. Barnsligt men vafan ibland får man leka lite. 
 
Just nu sitter jag hemma, kom typ precis hem från att ha vart med Ellinor & edvanes. En K*ring på ica kan ju bajsa ner sig. X på henne.
 
Tråkigt inlägg vet men vafan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0